Συνέντευξη: Ιωάννης Στόγιος

Posted by:soulis

Η ελληνική εταιρεία Σούλης, που παρεβρέθηκε στην πρόσφατη έκθεση Freskon της Θεσσαλονίκης το 2015, είναι αφοσιωμένη στην εμπορία μηχανημάτων και υλικών συσκευασίας για τα φρούτα και τα λαχανικά. Για το σκοπό αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Στόγιος επιβεβαιώνει ότι «Συνεργαζόμαστε με τον Δρ Ιωάννη Σ. Μηνά (Pomologist & Postharvest φυσιολόγος), ένας επιστήμονας που στο παρελθόν εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Ντέιβις και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπου αναζητούμε λύσεις για τη βελτίωση αποθήκευσης φρούτων και λαχανικών και των δυνατοτήτων εμπορίας και της ποιότητας. "

Κατά την έκθεση, η εταιρεία παρουσίασε μια νέα τσάντα για παλέτα, σε συνεργασία με TransFresh, Ευρωπαϊκό διανομέα της στην Ελλάδα. "Πρόκειται για μια νέα μορφή της συσκευασίας στην Ελλάδα, αν και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για αποστολές από τη Νότια Αμερική προς την Ευρώπη και την Ασία. Με αυτό, δεν χρειάζεται μια τσάντα για κάθε χαρτοκιβώτιο, αλλά μία αρκεί για ολόκληρη την παλέτα των ευπαθών προϊόντων και επιτρέπει την ασφαλή αποστολή σε μακρινές αγορές » εξηγεί ο ίδιος.

Επιπλέον, αξιοποιώντας τις τρέχουσες τάσεις, η Σούλης ΑΒΕΕ έχει επίσης αρχίσει έρευνα για να δημιουργήσει μια οργανική τσάντα που μπορεί να τοποθετηθεί σε κάθε ροδάκινο κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης στα δέντρα των βιολογικών καλλιεργειών. Σύμφωνα με τον κ Στόγιο, "θα διεξάγονται έλεγχοι για να διαπιστωθεί αν τα μεγέθη αυξάνουν, βελτιώνοντας έτσι τον όγκο της παραγωγής ανά δένδρο, και τα αποτελέσματα αυτών των εξετάσεων θα είναι διαθέσιμα τον Σεπτέμβριο."

Εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας επικεντρώνεται στην αποστολή των πλαστικών υλικών που κατασκευάζονται στην Σκύδρα-Πέλλας, στη βόρεια Ελλάδα. "Κατασκευάζουμε πλαστικά κουπάκια, καπάκια και δίσκους για τα φρούτα και τα λαχανικά, χάρτινες γωνίες για τις παλέτες, πλαστικά κιβώτια και χαρτοδισκάκια», λέει ο κ Στόγιος. "Οι οίκοι συσκευασίας λαμβάνουν αιτήματα κάλυψης από τα σούπερ μάρκετ, όπου στη συνέχεια εκτιμάτε το κόστος και οι προσφερόμενες λύσεις."

Όταν ρωτήθηκε για τις επιπτώσεις του Ρωσικού εμπάργκο, κ Στόγιος διαβεβαιώνει ότι, ενώ δεν επηρέασε τα πλαστικά, προκάλεσε πολλά προβλήματα στους πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι έχουν αναγκαστεί να αναζητήσουν εναλλακτικά κανάλια. "Οι ελληνικές εξαγωγές έχουν μειωθεί, αλλά η κατάσταση τελικά θα επιλυθεί, και αυτό θα οδηγήσει σε καλύτερη θέση για τους Έλληνες καλλιεργητές, χονδρεμπόρους, οίκους συσκευασίας και γενικά όλους στην αλυσίδα."


Πηγή: FreshPlaza

Αρχικό Άρθρο